Asiakasvuorovaikutus verkossa

Vuorovaikutteinen kahden päivän verkkokurssi. Paranna vuorovaikutusta, luottamusta ja läsnäoloa asiakkaiden kanssa verkossa.

Tiedot

Ohjaajat
Katri ja Valtteri
Kesto
2 päivää, 4h päivässä interaktiivisia sessioita
Aikataulu
10.00 - 15.00, sisältää tunnin lounastauon
Ryhmän maksimikoko
8
Muoto
Verkossa
Hinta
1600 € / osallistuja
yksityiskurssi: 3000 € + 1200 € / osallistuja
Kieli
Englanti tai suomi
Sertifikaatti
Kyllä

Jos haluat varata kurssin tiettynä ajankohtana, tai sinulla on muita erityistoiveita, ole hyvä ja tiedustele.

Tiedustele

Nykyään valtaosa asiakaskohtaamisista tapahtuu verkossa, mikä luo erityisiä haasteita sille, miten kehitämme suhdettamme asiakkaisiin. Esimerkiksi myynnissä ja asiakaspalvelussa verkkovuorovaikutuksen ongelmat voivat näkyä negatiivisina asiakaskokemuksina, asiakassitoutumisen puutteena ja vaikeuksina vastata oikein asiakkaiden tarpeisiin.

Verkkovuorovaikutuksen haasteiden syyt ovat alkaneet selvitä nykytieteen avulla. Monet niistä johtuvat neuraalisten ja psykofysiologisten vuorovaikutusmekanismiemme luonteesta ja siitä, miten nämä mekanismit toimivat (tai eivät toimi) verkossa. Muita haasteita aiheuttavat nykyteknologian rajoitukset ja se, miten niitä käytetään asiakasvuorovaikutuksessa.

Tämä kaksipäiväinen kurssi on suunniteltu sinulle, joka kohtaat asiakkaita verkossa. Kurssi auttaa sinua ylittämään vuorovaikutusteknologioiden rajoituksia ja luomaan paremman yhteyden asiakkaisiisi.

MITÄ SAAT KURSSILTA?

Kurssin jälkeen sinä:

  • Ymmärrät, minkälaiset aivomekanismit auttavat meitä luomaan yhteyden ja luottamusta toisiin, sekä sen, miten ja miksi ne joskus häiriintyvät verkossa
  • Tiedät, miten kehittää taitoja, joilla luoda hyvää yhteyttä toisiin myös verkossa
  • Pystyt valitsemaan oikeat teknologiat ja ihmislähtöiset lähestymistavat erilaisille vuorovaikutustavoitteille

KENELLE KURSSI ON TARKOITETTU?

Asiakasvuorovaikutus verkossa on suunniteltu ammattilaisille, jotka tekevät kohtaavat asiakkaita verkossa. Voit tehdä töitä esimerkiksi myynnin, asiakaspalvelun, tai viestinnässän parissa, ja missä tahansa liiketoiminnan alalla tai minkä tahansa tyyppisessä organisaatiossa. Voit tulla kurssille yksin tai tiimisi kanssa.

ASIAKASVUOROVAIKUTUS VERKOSSA -KURSSIN SISÄLTÖ

Päivä 1. Vuorovaikutuksen aivoperusta ja erilaisten vuorovaikutustilanteiden tavoitteet

Vuorovaikutuksen evoluutio ja neurotiede

  • Mitä vuorovaikutus on aivojen tasolla?
  • Mitä taitoja tarvitaan verkossa luottamukseen, vakuuttamiseen, neuvotteluun ja positiivisiin asiakaskokemuksiin?

Chatboteista kylmäsoittoihin - oikean median ja teknologioiden valinta

  • Miten eri vuorovaikutustyökalut vastaavat eri vuorovaikutustavoitteisiin?
  • Mitä vuorovaikutuksesta voi automatisoida ja mitä ei?

Päivä 2. Verkkovuorovaikutuksen parantaminen

Verkkovuorovaikutuksen mekanismit

  • Miksi online-vuorovaikutus eroaa kasvokkain tapahtuvista kohtaamisista?
  • Miten eri teknologiat vaikuttavat vuorovaikutuksen laatuun?

Online-kohtaamisten hallitseminen

  • Menetelmät läsnäolon ja luottamuksen syventämiseksi eri työkalujen avulla (sähköposti, chat, puhelin, videopalaveri)

KURSSIN METODOLOGIA

Asiakasvuorovaikutus verkossa järjestetään Zoomin kautta ja käyttää omaa ohjelmistoamme harjoituksissa. Vuorovaikutteisiin koulutuspäiviin sisältyy lyhyitä asiantuntijaluentoja, harjoituksia, keskustelutuokioita sekä tehtäviä.

Samoi logo
info@samoi.fi – Samoi Oy, Kaikukatu 4a, 00530 Helsinki

© 2023 Samoi.